niedziela, 10 lutego 2013

Sugar Man

A Wy już słyszeliście o Rodriguezie? Choć film opowiadający jego biografię jest od pewnego czasu mocno promowany przez Trójkę, to ja pierwszy raz usłyszałam, a raczej wyczytałam, o tym genialnym muzyku w styczniowym wydaniu Activist'a ( Tak w ogóle to kocham ten magazyn za ilość kulturalnych newsów, jakie dostarcza mi każdego miesiąca). Najpierw wysłuchałam kilku piosenek, żeby sprawdzić, czy warto w ogóle zagłębiać się w tę historię i powiem: TAK! TAK! TAK! To właśnie lubię: surowe brzmienia, prostota i szczerość tych piosenek rzuciły mnie na kolana. Film wchodzi do polskich kin 22 lutego- ja oglądałam go online, choć nie wiem, czy jest jeszcze dostępny. Jeżeli więc lubicie dobre filmy dokumentalne, a jeszcze lepiej jeżeli lubicie dobrą muzykę, to zachęcam Was do obejrzenia. To film po którym uwierzycie, że warto czekać na spełnienie marzeń a życie może nas pozytywnie zaskoczyć nawet wtedy, gdy w ogóle się tego nie spodziewamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz