środa, 6 marca 2013

Prezent na bierzmowanie

W kwietniu po raz trzeci zostanę świadkiem bierzmowania. I tu pojawia się problem: co kupić na prezent? Wiem, że niektórych dziwi w ogóle pomysł prezentu na bierzmowanie, ale w moich okolicach zawsze kupuje się jakiś drobny i niedrogi upominek. Ja na swoje bierzmowanie dostałam złoty pierścionek od mojej mamy (świadkiem była moja niepracująca wówczas siostra). Za pierwszym razem byłam świadkiem u mojej koleżanki z klasy. Dałam jej wtedy srebrną biżuterię (wisiorek i kolczyki- o ile dobrze pamiętam), potem byłam świadkiem u mojej kuzynki, która dostała ode mnie pieniądze, bo złożyło się tak, że była to chrześnica mojego taty,  a że nie wiedzieliśmy co jej kupić, więc stwierdziliśmy, że sama zdecyduje jak wydać te pieniądze. Tym razem będę świadkiem u córki mojej chrzestnej. Nie mam pojęcia co jej kupić. Wiadomo, że chciałabym, żeby to był jakiś prezent, który jej się spodoba i będzie jej służył przez długi czas. Ciężko mi też wyczuć co może spodobać się lekko zbuntowanej (w pozytywnym sensie) gimnazjalistce. Myślałam o łańcuszku z krzyżykiem, ale po pierwsze pewnie posiada takowy, a po drugie podobno nie kupuje się na prezent krzyżyka. Nie wierzę w przesądy, ale nie chcę popełnić faux pas. Na różnych forach widziałam, że ludzie polecają, żeby kupić Biblię. Ja jednak chyba pozostanę w temacie biżuterii. Chyba, że macie jakieś inne pomysły?
Oto moje typy:
1) Bransoletka Black Tulip ze srebrną zawieszką w kształcie skrzydełka anioła. 
Dostępna na: http://www.black-tulip.eu/
Dodatkowo podoba mi się fakt, że można dokupić do niej efektowne opakowanie prezentowe:
Cena: 145 złotych +8 złotych za opakowanie prezentowe+koszty wysyłki

2) Łańcuszek z zawieszką w kształcie aniołka. 
Dostępny na: http://www.twojabizuteria.pl/
Cena: 85 złotych + koszty wysyłki

3) Srebrne kolczyki- Apart:
Cena: 139 złotych.

4) Łańcuszek z zawieszką w kształcie serca- Yes:
Cena: 108 złotych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz