niedziela, 23 czerwca 2013

Kings of Leon

Nie mogę uwierzyć w to, że za dokładnie 13 dni zobaczę ich na żywo, po 5 latach oczekiwania. Tak, odkryłam ich niestety dopiero po "Only by the Night", po czym kupiłam resztę płyt i zakochałam się już na zawsze. Jeżeli żałuję czegoś w życiu to tego, że nie widziałam ich koncertu w Polsce w 2009 roku. W końcu mogę spełnić marzenie, które towarzyszyło mi przez całe studia. Ale koniec tego rozczulania się. Dziś Kings of Leon z trochę innej, mniej znanej strony. 

1) Pewnie wiele osób wie, że bracia Followill zaczynali przygodę z muzyką śpiewając pieśni religijne, ale pewnie nie wszyscy widzieli to nagranie:


2) Jedna z moich ulubionych piosenek, a mianowicie "Milk" została sparodiowana przez The Mighty Boosh:

3) Na wielu koncertach KOL coverują "Where is my mind" Pixies. Nie obrażę się, jeżeli zrobią to w Gdyni;)


4) A dla fanów zestaw grafik znalezionych w Internecie- ENJOY:


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz